B2B / B2C
Florentyna to 30 lat nieprzerwanej działalności i doświadczenia w biznesie.
Na przestrzeni trzech dekad wypracowaliśmy markę solidnego i uczciwego kontrahenta. Jesteśmy dostępni w największych sieciach handlowych w kraju, ale chętnie współpracujemy również z małymi podmiotami gospodarczymi. Stąd nasza oferta jest obecna i doceniana również w niewielkich miejscowościach.
Strategia biznesu Grupy Florentyna opiera się na zasadach uczciwości kupieckiej i respektowania dobrych obyczajów w obrocie gospodarczym. Swoim partnerom handlowym proponujemy atrakcyjne warunki współpracy, w oparciu o poszanowanie indywidualności w dążeniu do wspólnego celu, jakim jest zaspokojenie potrzeb klienta.
Naszym priorytetem jest stałe poszerzanie oferty i dbałość o zapewnienie kompletnej dostępności produktów dla domu (agd, tekstylia, dekoracja, wyposażenie, do utrzymania czystości). Dbamy o rozbudowę kanałów sprzedaży, kładąc szczególny nacisk na nowe narzędzia wspomagające handel. Stoimy na stanowisku, iż polityka cenową winna być zbalansowana i opierać się o zdrowy rozsądek oraz satysfakcję wszystkich stron. Między innymi dlatego, w zarządzanych kanałach sprzedaży, panuje zasada uzupełniania, a nie konkurencji cen. We wszystkich działaniach wsłuchujemy się i analizujemy opinie rynku, by jeszcze lepiej dostosować się do jego wymagań.
Kontrahentom zapewniamy stałą współpracę w oparciu o dostęp do kanałów sprzedaży, takich jak: rynek detaliczny, sieci wielkopowierzchniowe, sklep internetowy.
Sklep internetowy
- dostępność 24/7
- szybka dostawa (24h)
- darmowa dostawa już od 149 złotych
- czas trwania gwarancji: 2 lata
- wydłużone prawo zwrotu do 30 dni
- realizacja zamówień hurtowych (otwartość na kanał B2B)
- wszystkie produkty w ofercie dostępne w autorskich materiałach promocyjnych
- nowoczesna prezentacja produktu (zdjęcia, aranżacje, opisy oparte o język korzyści, grafiki, materiały video)
- pogłębiona wiedza produktowa
- liczne promocje i wyprzedaże
- nowoczesny layout i nowoczesne narzędzia (możliwość kupowania produktów z bannerów)
- czytelny i szybki proces zakupu
- wsparcie sprzedaży (chat, infolinia, mail)
- szeroki wybór dostaw (kurier, Paczkomaty, Paczka w Ruchu)
- szeroki wybór rodzajów płatności (szybkie przelewy, płatność kartą, płatność za pobraniem)
- oferty specjalne
- liczne nowości
- dodatkowe rabaty
- specjalne oferty dla subskrybentów Newslettera
- inspiracje (pomysły prezentowe; propozycje kolorystyczne)
- dostęp do treści poradnikowych (blog)
Sieci wielkopowierzchniowe
- stała obecność w ofercie wiodących sieci handlowych
- bogactwo asortymentu i zabezpieczone stany magazynowe
- programy lojalnościowe
- autorskie kolekcje (np. porcelana, pościele)
- spójność wzorów i kolorystyki
- rabaty i oferty specjalne
- wsparcie przedstawicieli handlowych
- spersonalizowane podejście do sieci
- materiały POS (np. multimedia)
- szybka dostawa
- spójność opakowań
Rynek detaliczny
- rozbudowana sieć sprzedaży
- korzystne ceny
- autorskie kolekcje
- propozycje zgodne z bieżącymi trendami
- otwartość na propozycje klientów
- bogactwo asortymentu i zabezpieczone stany magazynowe
- indywidualne podejście do klienta (PH)
- oferty specjalne
- liczne promocje
- rabaty dla stałych klientów
- szybka dostawa
- programy lojalnościowe (dla sieci sprzedaży)
- wsparcie ekspozycji i sprzedaży (język korzyści, multimedia, plakaty, inne materiały POS)
- propozycje sezonowe
- dodatkowe miejsca sprzedaży (standy)
- wyróżnienie na półkach (końcówki regałowe, listwy cenowe)