B2B / B2C

Florentyna has 30 years of uninterrupted business experience.

Over three decades we have developed a brand of a reliable and honest business partner. We are available in the largest retail chains in the country, but we are also willing to cooperate with small businesses. Hence, our offer is present and appreciated also in small towns.

The business strategy of the Florentyna Group is based on the principles of trade honesty and respect for good manners in business transactions. We offer our business partners attractive conditions of cooperation, based on respect for individuality in pursuit of a common goal, which is to meet the needs of the customers.

Our priority is to constantly expand our offer and take care to ensure complete availability of products for home (household appliances, textiles, decoration, furnishing, cleaning). We take care of the development of sales channels, with particular emphasis on new trade support tools. We believe that pricing policy should be balanced and based on common sense and satisfaction of all parties. This is one of the reasons why, in our sales channels, the principle of price complement rather than price competition is in place. In all our activities we listen to and analyze market opinions in order to better adapt to the market requirements.

We ensure our business partners permanent cooperation based on access to sales channels, such as retail market, large area networks, web store.

 

2956
shops with our products
23
large area networks
5329
products sold on a regular basis
—01

Web store

  • dostępność 24/7
  • szybka dostawa (24h)
  • darmowa dostawa już od 199 złotych
  • wydłużony okres gwarancji od 3 do 20 lat
  • wydłużone prawo zwrotu do 30 dni
  • realizacja zamówień hurtowych (otwartość na kanał B2B)
  • wszystkie produkty w ofercie dostępne w autorskich materiałach promocyjnych
  • nowoczesna prezentacja produktu (zdjęcia, aranżacje, opisy oparte o język korzyści, grafiki, materiały video)
  • pogłębiona wiedza produktowa
  • liczne promocje i wyprzedaże
  • nowoczesny layout i nowoczesne narzędzia (możliwość kupowania produktów z bannerów)
  • czytelny i szybki proces zakupu
  • wsparcie sprzedaży (chat, infolinia, mail)
  • szeroki wybór dostaw (kurier, Paczkomaty, Paczka w Ruchu)
  • szeroki wybór rodzajów płatności (szybkie przelewy, płatność kartą, płatność za pobraniem)
  • oferty specjalne
  • liczne nowości
  • dodatkowe rabaty
  • specjalne oferty dla subskrybentów Newslettera
  • inspiracje (pomysły prezentowe; propozycje kolorystyczne)
  • dostęp do treści poradnikowych (blog)

 

Przejdź do sklepu

—02

Large area networks

  • stała obecność w ofercie wiodących sieci handlowych
  • bogactwo asortymentu i zabezpieczone stany magazynowe
  • programy lojalnościowe
  • autorskie kolekcje (np. porcelana, pościele)
  • spójność wzorów i kolorystyki
  • rabaty i oferty specjalne
  • wsparcie przedstawicieli handlowych
  • spersonalizowane podejście do sieci
  • materiały POS (np. multimedia)
  • szybka dostawa
  • spójność opakowań
—03

Retail market

  • rozbudowana sieć sprzedaży
  • korzystne ceny
  • autorskie kolekcje
  • propozycje zgodne z bieżącymi trendami
  • otwartość na propozycje klientów
  • bogactwo asortymentu i zabezpieczone stany magazynowe
  • indywidualne podejście do klienta (PH)
  • oferty specjalne
  • liczne promocje
  • rabaty dla stałych klientów
  • szybka dostawa
  • programy lojalnościowe (dla sieci sprzedaży)
  • wsparcie ekspozycji i sprzedaży (język korzyści, multimedia, plakaty, inne materiały POS)
  • propozycje sezonowe
  • dodatkowe miejsca sprzedaży (standy)
  • wyróżnienie na półkach (końcówki regałowe, listwy cenowe)