„Florina. W kuchni rządzi rodzina.” Pod takim hasłem rusza kampania reklamowa marki Florina, której ambasadorem jest znany i lubiany szef kuchni Mateusz Gessler. Działania w 2022 roku obejmują telewizję, internet oraz prasę. Co z pewnością można powiedzieć o tym debiucie, to że nie będzie kolejną sztampową współpracą marki ze sławną osobą. Efektem zaskoczenia z pewnością będzie komunikacja. Marka bowiem postawiła na jasne komunikaty ze szczyptą humoru. Założeniem kampanii jest przypomnienie konsumentom, że domowa kuchnia to nie zawody kulinarne, a rodzinne gotowanie ma być przyjemnością.

Gotujemy z pasją od lat, czyli słów kilka o marce Florina
Marka Florina już od kilku dekad dostarcza do gospodarstw domowych sprawdzone produkty wyposażenia kuchni i jadalni. W portfolio brandu dostępne są artykuły z kategorii porcelana, szkło i ta najważniejsza – garnki oraz patelnie. I to właśnie tę kategorię wziął pod swojej skrzydła ceniony szef kuchni i restaurator Mateusz Gessler. W pierwszych miesiącach kampanii ambasador marki będzie prezentował 5 sztandarowych kolekcji garnków oraz patelni marki Florina. Co może zaskoczyć w kampanii, to sposób komunikacji. Twórcy kampanii postawili na zaprezentowanie konkretnych korzyści płynących z użytkowania produktów marki Florina, bazując na swobodnym języku ze szczyptą humoru i personifikacji.


W kuchni rządzi rodzina… na własnych zasadach
„Profesjonalną kuchnię pozostawiamy profesjonalnym kucharzom. Jeśli konsumenci zdecydują się na wybór naszych produktów, mogą być pewni, że ich kuchnie nie zatracą swojego spontanicznego, luźnego i kreatywnego charakteru. Owszem, rezultaty kulinarne będą lepsze, ale z pewnością nie kosztem rodzinnie spędzanego czasu.” – mówi Sandra Matecka, dyrektor marketingu marki Florina. „Cała kampania została opracowana w taki sposób, aby użytkownicy naszych produktów nie czuli presji, że muszą w czymś stać się lepsi (w tym przypadku jest to gotowanie). Wystarczająco mają takich wyścigów w życiu codziennym. Stąd też wybór ambasadora padł na Mateusza Gesslera, który jest bardzo wyrazisty, pełen pasji i empatii. Choć jest absolutnym profesjonalistą w swoim fachu, pracę traktuje jak pasję. Nasz ambasador w 100% oddaje znaczenie powiedzenia, że „gotowanie ma być przyjemnością, a nie koniecznością” – dodaje pani dyrektor.


DLACZEGO MATEUSZ GESSLER
Bo nikt tak dobrze nie zamiesza w naszych garach, jak Mateusz Gessler – kucharz, restaurator i osobowość medialna. Nasz ambasador szczególnie dał się poznać jako juror popularnego i uwielbianego przez Polaków programu kulinarnego. Właściciel kilku świetnie prosperujących restauracji doskonale wie, że praca w kuchni to nie przelewki i tylko z odpowiednim zespołem jest w stanie zaspokoić apetyt absolutnie wszystkich. Dlatego Mateusz zaufał marce Florina, wybierając do współpracy najlepsze linie garnków i patelni.
